Reklamy zewnętrzne mimo upływu lat cieszą się nadal niesłabnącą popularnością. Wszystko dlatego, że jest to jedyny sposób na czytelne oznaczenie lokalizacji firmy, czy też lokalu. Ważne jednak, by takie reklamy były odporne na niekorzystne czynniki zewnętrzne, w tym te atmosferyczne.
Zalety kasetonów reklamowych
W obcych czasach wielu ludziom wydaje się, że jedyną rozsądna formą reklamy jest ta internetowa. Jest to nieprawdą, gdyż nadal dużą popularnością cieszy się reklama stacjonarna, taka jak jednostronne tanie kasetony. Dzięki nim bowiem możliwe jest czytelne oznaczenie wejścia do danej firmy, lokalu czy restauracji. Nowoczesne szyldy reklamowe, takie jak kasetony bardzo mocno różnią się jednak od tych, z których korzystano wiele lat temu. Przede wszystkim są one znacznie bardziej odporne na różne niekorzystne czynniki, w tym te atmosferyczne. Wszystko dlatego, że kasetony reklamowe sa wykonane z bardziej wytrzymałych materiałów, niż tradycyjny szyld. Zazwyczaj do ich utworzenia wykorzystywane są takie materiały, jak plexi, siatka winylowa, czy nawet płyta kompozytowa. Całość jest dodatkowo wzmocniona przez niezwykle solidną oprawę z aluminium. To właśnie sprawia, że kasetony reklamowe, nawet te jednostronne, całkowicie wyparły już użycia inne rodzaje szyldów. Przede wszystkim nie dochodzi w nich do utraty czytelności pod wpływem czasu, na skutek blaknięcia napisów czy rozwoju korozji. Kasetony reklamowe dodatkowo nie wymagają żadnych prac konserwacyjnych czy też renowacyjnych, tak jak w przypadku bardziej tradycyjnych szyldów. Dzięki temu, jest to jeden z bardziej trwałych rodzajów reklam zewnętrznych. Kasetony reklamowe, dzięki wykonaniu z tworzyw sztucznych mogą mocno różnic się swoim wyglądem. Są oczywiście dostępne ich wersje, które wyposażono w we własne podświetlenie. Dzięki temu, zawarta na nich treść reklamowa będzie widoczna nawet w środku nocy, co jest ważne w przypadku barów, czy też na przykład klubów nocnych. Nic dziwnego, że popularność tego rodzaju reklam zwiększa się z roku na rok.
Mimo upływu lat, reklama stacjonarna cieszy się niesłabnącą popularnością. Jest to jedyny sposób, aby możliwe było czytelne oznaczenie lokalizacji danej firmy. Ważne jednak, by taka reklama była solidnie wykonana i odporna również na czynniki atmosferyczne.