Nowoczesne podejście do gastronomii

 

Prowadzenie biznesu w branży gastronomicznej jest zadaniem bardzo trudnym. Jest związana z wieloma różnymi operacjami, które muszą zgrać się w odpowiednim momencie i być jednocześnie przystępne dla klienta. Gastronomia to nie tylko obsługa klienta, ale również magazynowanie, umiejętne zarządzanie salami oraz w konsekwencji również personelem. 

Pc-gastronom i inteligentne zarządzanie

nowoczesne oprogramowanie pc-gastronomWszystko to sprawia, że całość związana z menadżerską stroną prowadzenia działalności gastronomicznej jest wieloelementowa, a także bardzo dynamiczna. Nowoczesne oprogramowanie pc-gastronom jest całościowym systemem wspierającym bieżącą obsługę klienta, pomagającym zarządzać magazynem, ułatwiającym komunikację z poszczególnymi częściami zespołu. Ostatnio byłem w jednej z najlepszej restauracji z kuchnią tajską w jednym z dużych polskich miast. Poprosiłem o zamówienie spersonalizowane, takie gdzie stopień ostrości zamówionego dania był niższy od stopnia ostrości przedstawionego w menu. Dopiero po zapoznaniu się z programem pc gastronom obecnym na ich wyposażeniu zdałem sobie sprawę z faktu jak bardzo ważny w prowadzeniu restauracji jest aspekt informacyjny. Przebieg informacji jest podstawą do stworzenia spersonalizowanego dania, do szybkiej realizacji zamówienia, która sprawi, że nasz klient będzie chciał do nas wracać. Oprogramowanie pc gastronom jest również nieodzownym elementem całego systemu księgowego w przedsiębiorstwie. Pozwala przyjrzeć się efektywności pracy poszczególnych pracowników. Odpowiednio do poziomu zaangażowania naszych pracowników możemy dostosować system premiowy oraz system motywacyjny. Oprogramowanie jest sprzedawane w podstawowej wersji, ale wdrożeniowiec z firmy będącej deweloperem oprogramowania dostosuje oprogramowanie do naszych oczekiwań i spersonalizuje w sposób, który będzie najefektywniej je wykorzystywał. Jest to również doskonałe narzędzie służące do analizy sprzedaży. Na podstawie wygenerowanych rachunków i rodzajów zamówień jesteśmy w stanie określić predyspozycje naszych gości, co może wpływać również na kierunek nowoczesnego marketingu naszego przedsiębiorstwa.

Posiadanie spójnych systemów służących do analizy danych pochodzących z naszej sprzedaży, z rodzaju naszej obsługi, z analizy czasu realizacji zamówienia, jest punktem startowym do rozwoju np. naszego marketingu. Funkcjonowanie poszczególnych działów odpowiedzialnych za rozwój naszej firmy może być zdecydowanie efektywniejsze w oparciu o rzetelne raporty.