Wydatki na reklamy są zazwyczaj spore, co zniechęca przedsiębiorców do inwestowania w rozbudowaną kampanie reklamową. Jak się jednak okazuje, istnieją takie rodzaje reklamy, które są bardziej opłacalne. Ze względu bowiem na solidną konstrukcję można z nich korzystać przez bardzo długi czas.
Zalety potykaczy reklamowych
Marketing jest jedynym z warunków osiągnięcia sukcesu przez firmy z różnych branż. Wydatki na reklamę są jednak bardzo duże, co zniechęca przedsiębiorców do inwestowania w marketing. Istnieją jednak bardziej opłacalne metody reklamy – dobrym przykładem może być tu potykacz owz. To, że jest on bardziej opłacalny niż na przykład ulotki czy tradycyjne stojaki reklamowe wynika z tego, że może on być używany przez długi czas. W przypadku, gdy znajdująca się w potykaczu treść marketingowa będzie już nieaktualna, wystarczy wymienić ją na nowa. Wszystko to dzięki specjalnego mechanizmowi owz czyli otwórz-wyjmij-zamknij, w który są wyposażone potykacze. Dzięki temu, gdy skończy się promocja na dany produkt, nie trzeba zamawiać nowego stojaka, ale sam plakat z zaktualizowaną treścią marketingową, a następnie podmienić ją. Właśnie dzięki temu potykacze owz są uważane jednoznacznie za najbardziej opłacalną formę reklamy – łatwo się domyślić, że koszt wydruku nowego plakatu jest znacznie mniejszy niż całego nowego stojaka reklamowego. To, że jednego potykacza można używać przez długi czas, wynika również z jego solidnej konstrukcji. Jest ona oparta o anodowane aluminium, dzięki czemu zresztą potykaczy można używać nie tylko w pomieszczeniach, ale również jako stałą reklamę zewnętrzną. Bardzo często z potykaczy owz korzystają właściciele restauracji, którzy używają ich do promowania dania dnia lub nowego cennika. Z takich nowoczesnych stojaków korzysta się także podczas różnych eventów, a także aby oznaczyć lokalizację danej firmy. Mimo dużej solidności potykaczy owz są one także bardzo lekkie, dzięki oparciu ich konstrukcji o lekkie aluminium. Można je więc ze sobą bez problemu przenosić.
Wiele przedsiębiorców rezygnuje z marketingu, ze względu na duże koszty kampanii marketingowej. Na szczęście istnieją również reklamy, które mogą być wykorzystywane przez kilka lat na wiele różnych sposobów. Przykładem są stojaki, które umożliwiają swobodne podmienianie znajdującej się w nich treści reklamowej.