Hotele czy salony urody posiadają na stałe w ofercie haftowany szlafrok. Stanowi on nijako wizytówkę samego miejsca, a jego noszenie często sprawia klientom niesamowitą radość. Warto jednak zainwestować w dobrej jakości produkt, chociażby ze względu na jego częste użytkowanie. Jaki zatem szlafrok wybrać, aby klient był zadowolony, a inwestycja w niego przyniosła również zyski?
Haftowane szlafroki jako produkt prestiżowy
Wybór odpowiedniego produktu dla reklamy przedsiębiorstwa nie jest łatwym zadaniem. Potrzebny jest pomysł i odpowiednia grafika aby przyciągnąć samego klienta. Sytuacja wygląda podobnie w przypadku inwestycji w haftowany szlafrok. Produkt musi być wykonany z bawełny, tak aby mógł przepuszczać maksimum powietrza. Co więcej, powinien doskonale chłonąć wodę i zawierać przyjemny w dotyku materiał. Do hoteli i salonów urody doskonałe są szlafroki długie, tak aby zasłaniały maksimum powierzchni ciała. Najczęściej wybierane wśród właścicieli są te w kolorze białym. Dodatkowym atutem jest haft wyszyty na szlafroku. Ważne aby był wykonany ręcznie, ponieważ te z nadrukiem szybciej tracą walory estetyczne pod wpływem wysokich temperatur. Istnieją na rynku dostępne produkty z paskiem wiązanym w talii oraz zapinane na guziki. Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów najlepiej wybrać szlafroki z wiązaniem. Każda osoba będzie w stanie dopasować wiązanie do własnej sylwetki. Bardziej elegancko prezentują się również szlafroki bez kaptura. Górna część szlafroka zakończona jest wysokim kołnierzem, co nadaje produktowi prestiżową markę. Istotnym detalem dopełniającym urok szlafroka są kieszenie. Powinny być dość głębokie aby zmieściły się do nich najbardziej potrzebne rzeczy, takie jak portfel czy telefon komórkowy. Funkcja z możliwością zapięcia kieszeni na rzep będzie dodatkowo zwiększać jakość produktu. Cena szlafroku może być wysoka, jeśli złoży się zamówienie na ręcznie wyszywany haft. Warto jednak zainwestować w produkt, ponieważ jego zakup może okazać się jednorazowy.
W celach marketingowych warto zainwestować w takiego typu produkty do rozdania dla ważniejszych gości. Haftowany szlafrok przekazany w prezencie buduje większe szanse na utrzymanie kontaktów przez długie lata. Klient skorzysta z oferty i na pewno powróci. Jeśli nie sam, to jego znajomi. Tak buduje się markę. Używanie produktu w sytuacjach codziennych zwiększa rozprzestrzenianie się reklamy samej firmy.